sâmbătă, 1 octombrie 2011

respir prin carnea lumii

Misionara

carnea lumii trebuie tranșată
sunt un mengele al timpului de foc
știu cum arată vidul pot să îi dau și forme
de vulturi aruncați prin labirint ieșiți bezmetici cu
aripile uriașe pâlpâind în cele șapte zări culeg
cărarea și mă răsucesc în mine
văd aushvitz-ul dospind în abur de cenușă
strig năbușit îmi secer mâna dreaptă.
-curgi sânge blestemat și resfințește locul
trupurilor adormite pe valuri de risipă
lasă-mă să-mi cânt cu fața spre apus
un somptuos puternic neînfricat marș
al trupelor afgane încărcate cu
ranițe umplute de cranii oase îndoite
dinți metalici ochii albiți de moarte
apăsând mă înfășor în mirosul de benzină.
-privește-mă! priviți-mă!!!
sunt ca o torță. surâd în carnea lumii
și-un alt mengele de fum îmi despică țeasta
cu arma genelor albastre
îmi caută cu degete febrile
fărâma mea de nebunie să
o înghită
sughițind şi eu
nepăsător am să
respir prin carnea lumii...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...