miercuri, 26 octombrie 2011

dormi liniștit, iubitul meu...

Dormi liniștit,iubitul meu,
pierdut în vise de-amăgire.
Cu un sărut
am să-ți trezesc visarea,
sau cu o clipă tulburată de iubire.
*
E nemiloasă depărtarea,
ce-a toienit cărarea fermecată.
Mai dulce poate fi visarea
ce-ți ninge-n gând
dorința neuitată.
*
Acum, la focul tinereții mai visează.
Un serafim coboară lin, din ceruri,
și lîngă patul tău îngenunchiază,
Așază diadema-i argintie,
pe fruntea ta de genuni.
*
Alăturea de el m-așez și eu,
plecând spre tine fața,
veghez suspinul somnului
din visul tău,
și nu-știu când în lume
cade dimineața,
iar serafimu`și curmă-n cioburi
zborul său.
*
O, biet pribeag nepământean!
De ce te-ai coborât din ramă?
Tu ai crezut că ruga ta,
de îngeresc oștean,
mai poate vindeca...
... adânca rană?

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...