vineri, 14 octombrie 2011

avant la lettre!

pe o lespede tocită se scria
legea lui Manu
ne îndemna să pustiim tărâm străin
să distrugem cu privirile de foc iarba proaspătă
crescută în pieptul bărbaților războinici.

,,homo homini lupus est,,
îmi ziceai atunci mângâind lama strălucitoare a pumnalului aprins
şi străpungeai stânca
așteptând să curgă
apa reiertării
să ne spălăm în ridurile adânci.
și Ares își apleca fruntea în tălpile noastre ascultându-ne drumul
cântat în elade, istorii somptuoase, legende îndrăznețe, chipuri de zei răvășiți treziți din somnul veșniciei, crescuți în mituri neîncrezătoare.
atunci îți apăream ca o carte sacră deschisă
la pagina din care încă zboară fluturi,
dar îți pipăiai pumnalul
așteptându-mi zâmbetul fals ori
poate cântul stricat de sirenă trădătoare.
......................................................................................
m-ar fi putut ucide Hera dacă ploile nu mi-ar fi șters obrajii
și apa vie nu m-ar fi îmbătat cu nuferi
......................................................................................
avant la lettre!
pe-o lespede scria... şi REvoluţia
poate să
reînceapă.

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...