miercuri, 26 octombrie 2011

Povești

Poveşti, povești...
la data de Joi Mar 11, 2010 4:43 pm

Ooo, povești, povești,
ţesute-n pulbere de stele,
şi oglindite-n sfera cea albastră,
Te-ntreabă-o zână,
ce-n dimineață iarăși va muri:
-Cine-o mai spune-n ceas târziu
povestea noastră?

Și cine timp o mai avea,
să o asculte?
când tu, plecat pe calea ta,
robit de gânduri multe,multe,
n-ai să asculți nici tu de ea...
căci ALTA îți va scrie-atunci,
POVESTEA EI pe frunte...

Și-am să rămân,
 la marginea tăcerii,
îngenunchiată,
gândind că aș putea
să te mai chem o dată,
în tainicu-mi CUVÂNT,
să-ți spun povestea toată...

dar dacă firul gândului întâmplător,
spre mine ți se mai îndreaptă,
să-ne-avântăm în zbor-ușor,
având ca aripă și nor
eu-brațul stâng,
tu-mâna-mi dreaptă...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...