vineri, 11 noiembrie 2016

în umbră din altă umbră



o mască râde alta hohotește fardurile se scurg ochii ustură se desenează minciuna pe obraz
ai zice că sunt lacrimi...actorii, să intre iar în scene! (nu e nevoia să fiți geniali...doar jucați...jucați...)
-bună! tastatura se cutremură. o fi de bine?
-bună!spui așa de formă curg vorbele, apele în valuri clocotesc
se construiesc imperii? aș! sunt urme de zăpezi livezile au poame înghețate...
mușcăm din merele zemoase ne îngropăm în silozurile cu grâu găsim chei pierdute de care nu mai avem trebuință deja trăim viețile altora, visăm visele visate, uităm copacii sub scoarța împietrită ne ascundem. ești tu? sunt? mă cauți? (îndoiala fugărește chipuri fantomatice prin trunchiuri de copac aud povestea zborului) un întuneric fără leac prizonier în a ta cursă. cu un simplu click îmi șterg identitatea pe internet cumpăr o alta nou nouță o haină cu care mă-îmbrac am gânduri proaspete frumos mirositoare. ești amator?,,-e ușor să păcălești pe internet, spunea un bun prieten,,:
o poză, o adresă, un zâmbet sunt tânără azi am doar câteva ore de când m-am procreat și totul cu un simplu click -bună! ești tu? sunt eu? mulțimile de ochi pândesc din umbră în altă umbră

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...