joi, 27 iulie 2017

Vorbe

Vorbe bune, vorbe rele,
Supte-n gând de lacrimi grele.
Vorbe coapte sau ne-coapte,
Spuse-n șoaptă, nu în șoapte.

Vorbe care-ați fost uitate,
Îngropate, dezgropate...
Vorbe tandre de iubire,
Adormite-n amintire
Şi țesute fire, fire.
Vorbe ce-au urzit minciuni
Şi pe cap au pus cununi.

Vorbe pline, vorbe goale,
Strânse fin în călimare,
Ce așteaptă pana fină
Care vorba ta alină
Cu iubirea cea senină.

Tot mereu legați de gânduri,
Scrise-n rânduri, alte rânduri:
Rânduri-gânduri,
Gânduri-rânduri...

Vorbe calde, vorbe reci,
Întinzi mâna, apoi pleci,
Doar cu visul mă petreci,
Când prin gânduri îmi mai treci.

Nu-mi ascund nici azi mesajul,
În cuvinte preafrumoase,
Şi nu îmi îmbăt cuvântul
Cu spoială de petale luminoase.

Ci doar vorba mea din gând
O înalț acum spre tine,
Să te însoțească-n timp,
Până-n nopțile senine.

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...