joi, 27 iulie 2017

Ești fericită?


Ești frumoasă...
Și păru-ți curge-n valuri ca un râu,
Alesul meu te-a luat aseară-n casă,
Și ochii mi-au secat ca arșița de vară un părău.

Ești mulțumită? Ești aleasă...
Și ochii ți-s o mare nevăzută,
Iubitul meu te-a luat la el acasă
și numai apa mării tale o sărută.

Trimisul meu din altă viață,
Îți pune ție diademe îngerești,
cu ele te răsfață...

*

Și-atunci, eu mai cobor încă o treaptă, în neștire,
Iar chipul tău devine-o amintire...

***

Ți-o mai uita vreodată frumusețea?
Să mă-întâlnesc cu el întâmplător,
Și el să-mi mângâie tristețea,
Să-mi șteargă lacrima îngropată în fior...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...