marți, 21 februarie 2012

nu mai ninge cu fluturi


nu mai ninge cu fluturi,
nu mai plouă cu broaşte râioase,
vremurile-s noi şi
mercenarii au despicat aseară
un alt trup
parcă nu mă mai încăpea
noaptea şi am aruncat-o peste gard
la niba cu simbriile astea
se-nfurie cioclii şi zic
de azi nu mai cărăm morţii
pe trotuare
inima mea pulsează,
privesc în urmă şi tac...

privesc în urmă?
şi tac?

eşti nebun, amice?
limbile lumii mi s-au împleticit în creştet
degeaba tragi obloanele
strigă la geam casieriţa
cu 12 fluturi şi fustă mini
din piele de drac.

n-ai observat?

vine sfârşitul lumii!

nu-mi simţi bătăturile din suflet?

mi-au înflorit în pumni
când tu ai plecat...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...