luni, 20 februarie 2012

grafica Roxana Barbu& volum gothic II-Urme vechi,

http://reteaualiterara.ning.com/profile/RoxanaBarbu Roxana poate fi gasita si pe reteaua literara la adrsa
http://reteaualiterara.ning.com/photo/photo/listForContributor?screenName=0w0oj48j1eqc6

Admir seriozitatea cu care s-a implicat autoarea graficii si ma simt onorata de aceasta colaborare precum si de colaborarea cu Alex Marinescu, pictor, grafician, scriitor, compozitor si interpret de muzica gothica. El mi-a facut grafica volumului gothic trei Zbor sihastru .
 Ma bucur mult pentru ca am avut ocazia sa ii intalnesc.
 Le doresc mult succes si sper intr-o noua  implicare a lor in viitoarele mele proiecte
           cu respect, dorina n.

Dorina Neculce -Urme vechi

Copyright © 2011

Toate drepturile asupra ediţiei aparţin autorului

Editura PIM Editură acreditată CNCSIS – 66/01.05.2006 Şoseaua Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 4, Iaşi – 700497 , Tel.: 0730.086.676;

Surâsul meu stins în apa oglinzii

te regăsesc surâsule stins
în apa oglinzii cu
străluciri de
șarte chip al meu
stâncă zidită în muntele de piatră
mai mă cutreieri cu
tălpile aspre de luceferi pe calea
soarelui apus un ochi zâmbe
ște
o mână îmi trece prin fiin
ța ta fugară
chem alăutele să plângă
și mă adun ghem în labirint
strâng coastele prea albe
apoi mă-ncing văpaie și
mă petrec în ropote de ploaie
încheieturile mi-s rupte firele de ani mă torc
îmi
țes luminile pe față
pe spate pe geamuri
mă înconjoară nori de gânduri
dar lasă nu mă striga
a
șa și trebuie
să mor în cerul zorilor de foc
și să mă sting
un felinar albastru de dincolo de
templul sacru.


Surasul meu gothic II






las murmur stins



lozinci



se țese lumea



pasăre de foc



blestemul zenitului

stampe


am plâns cu rădăcini

Un comentariu:

Lumea din oglindă spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...