joi, 9 februarie 2012

(în)trecere

bărbatul acesta care
îmi leagă mâinile de cer
va veni și mâine să îmi
zgârâie cu unghiile ascuțite
trupul
(cred că o să arăt jalnic
tăiată de secure)

cesul meu poate o să bată în pieptul tău în
miez de noapte o să mă cobor
să îți număr cu precizie
cele șapte brațe ooo cât de
fericiți o să fim

degetele tale febrile
catifelate șapte
luate câte șapte o să-mi
astupe iarăși gura și
apoi or să alunece-ntre coardele harpei
suspinând periodic a...șoapte sau
a secvențe decupate din filme alb/negre



dar numai bărbatul acesta
o să îmi șteargă cu buzele-nghețate toate gândurile
iubite
și o să vezi tu
până la urmă
o să mă învețe
încetul cu încetul
cum se...moare

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iti multumesc...pentru ca existi!

misionara spunea...

si eu multumesc pentru ca ma citesti. cu drag

doi dinţi din faţă

doi dinţi din faţă trecem printre linii ascuțite în semne literare trecem peste un pământ de fluturi congelați tropăim cerându-ne dreptu...