joi, 9 februarie 2012

(în)trecere

bărbatul acesta care
îmi leagă mâinile de cer
va veni și mâine să îmi
zgârâie cu unghiile ascuțite
trupul
(cred că o să arăt jalnic
tăiată de secure)

cesul meu poate o să bată în pieptul tău în
miez de noapte o să mă cobor
să îți număr cu precizie
cele șapte brațe ooo cât de
fericiți o să fim

degetele tale febrile
catifelate șapte
luate câte șapte o să-mi
astupe iarăși gura și
apoi or să alunece-ntre coardele harpei
suspinând periodic a...șoapte sau
a secvențe decupate din filme alb/negre



dar numai bărbatul acesta
o să îmi șteargă cu buzele-nghețate toate gândurile
iubite
și o să vezi tu
până la urmă
o să mă învețe
încetul cu încetul
cum se...moare

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iti multumesc...pentru ca existi!

Lumea din oglindă spunea...

si eu multumesc pentru ca ma citesti. cu drag

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...