joi, 23 februarie 2012

haide, ţi-a sosit ceasul

un dumnezeu îmi bate cu
pumnul în taine
haide a sosit vremea
nuferii îs în sărbătoare
femeie ia-ţi crucea şi
umblă şi calcă peste
ierburile amare

ţi-a venit vremea să
mai şi numeri faptele tale
se-nghesuie-n pahare

bea-mă prietene
pot fi elixir
pot fi delir dar
şi un gram de cucută
mi se prelinge de-a lungul
pereţilor vestejiţi

ochii îmi poatră-n găoace
flori de smirnă şi pieptul
îmi aprinde straturi de tămâie

haide ţi-a sosit ceasul...
(culege-Mă Doamne dintre
seminţele uscate îmi zic şi
de-a lungul frunţii îmi înfloresc
sudorile de amintiri)

dar până atunci haide iubite
să furâm noi toţi trandafirii
ca să ne hrănim cu spini

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...