marți, 21 februarie 2012

...a mai murit un suflet

am nouă oglinzi cu ape curate
îmi dezvelesc trupul și las storurile trase să îmi
 cadă sclipirile de stea pe ram
sunt femeia cu munții în piept dau de grijă
pădurilor să nu îmi astupe  ochii
port în fiecare palmă câte un
semn de moarte oamenii îmi zic
regina de treflă am spini
pe fiecare deget inelar
sucesc destinul
cheița se rupe
balerina se mișcă haotic
i se desprinde capul
mark zâmbește malefic
el e fiul ultimului mohican
pletele albastre se prind
de poala cerului
atârnă piciorul stâng
al balerinei legat c-un fir
ombilical de burta cerșetoarei
cu ochii tulburați de neputință
viața aleargă cu mâinile legate a
mai murit un suflet de copil

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...