vineri, 24 februarie 2012

donna angelica

donna angelica

iubirea mea a început
de ieri să vândă fluturi
 îngrășați buni de pus în hamuri
 de acu(m) pot privi cerul
în  semn de trandafir
sălbatic răstignit pe fruntea mea
 l-au amuțit și încerc o fugă pe lângă caleașca plină cu fluturi de cristal dau din aripile întunecului centaurii își ascuțesc copita femeia asta a visat prea mult prin răsuflare mea întunecată făpturi de aer stau suspendate pe cele 6 picioare își caută alt drum stai necuprinsule aș putea să îți decojesc pe margini aura clipă şi ochii mei au frigul încleștat în iris doar cerul mai poate ascunde zilele mele pe sub cămașa ruginită caut umbra zeului pâgân brațele de gheață îmi plouă cu cioburi și simfonia ruginită înnebunește trupul ierbii ard florile în glastră donna angelica așterne degetele-n scară
 hai
urcă
privește
 cerul e
aproape
 apoteotic
 dor tot
muribund.
..

2 comentarii:

Anonim spunea...

multumesc de gandurile bune !
te-am descoperit pe google+ , trec zilnic , ma incanta scrierile tale , sunt .. altfel si adanci . o reala placere sa revin , multumesc !

Lumea din oglindă spunea...

multumesc frumos! te-am descoperit si eu dupa ce m-ai descoperit tu....:))si eu te vizite cu drag. cred ca rezonăm.
am ”furat” o poză de la o postarea de a ta care mi s-a parut extrem de expresivă(poza, dar si postarea)...am tradus toate textele cu google si m-am bucurat sa intalnesc trairi intense ale sentimentelor, redate atat de firesc. har si inspiratie iti doresc

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...