vineri, 14 septembrie 2012

fundamental

şi dacă a fost să fie într-o vară
aşa o fi şi fost ca să preschimb eu
zâmbetul de pe faţa lumii
să răsădesc furtuni şi
păsările să îmi sape zorii
în cruce mâinile mele calde moi
se vor aşeza pe frunte
întru adormirea noastră
va suspina ţărmul
se va sfărâma valul
de trupul stâncilor albe
voi atârna fantasme
tremurătoare flamuri
..................................
priveşte, iubite al nopţilor! îi zic
se îneacă florile de singurătate
în apa câmpiilor
mişună trupuri ucise
de nuferi
..................................
fericiţii se vor întoarce
întru numele perfect
voi înfinge pumnalul răsucindu-l
răsucindu-l ca să curgă alte ape
şi alte ape vor curge
vor curge irepetabil
tablou fundamental
al condiţiilor fără de timp

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...