miercuri, 5 septembrie 2012

Despre lume

Despre Lume, cu sfială...


Făurește Doamne un alt așternut făpturii mele
cu privirea tocită în scâncet de timp
cuprinde-mi mâinile înainte să
bată ne-ruga la porțile albe,
să nu mai fiu eu rob al
unui neînduplecat veșmânt.

Îmbracă-mi sufletul în franjuri ai sorții,
mângâie obrajii, în zilele fade, cu lumină
-substrat al inimii-pânză subțire
țesută-n picioare de păianjenii cu barbă.
Spectacolul lumii abia reîncepe a
nu știu câta oară poate suna
cornul vestindu-mi Calea
pe umeri de gând.
......................................................
Și când va fi trasă cortina(cu zăngănit metalic)
ne vom stinge Aproape
la comandă precum am și 
venit(neîntrebați și singuri-singuri)
strângând la piept păpușile chioare de
verdele incandescent al ochiului tainic

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...