luni, 28 noiembrie 2011

ssst! taci! e doar un vis...

ssst! taci! e doar un vis... 
(din volumul de poezie gothică ,,Zbor sihastru,,)

zâmbește@
o să te desenez pe un petic cenușiu de cer gura 
ta îmi va spune că sunt cea mai frumoasă păpușă din azilul de suflete
bătrânul pann o să deschidă și închidă uși
drumuri ușoare de legendă
cutele frunții lui adânci săpau noi labirinturi și
nu aș fi putut să mai respir în
vis zidurile sunt mai înalte nu 
ai nici unde să te-ascunzi.

sssst! apasă-ți mâinile în piept! așa... nu o să te mai abandonez în
vis păpușa are inima viu colorată.

stai lângă mine! strânge-mă de mână!
zâmbește trist...
cheile astea de la gâtul meu sunt fără de trebuință...

visează! visează-mi visul sau eliberează-mă din scoarța asta aspră
copacul ar clocoti în mine și seva lui...
dar poate ne-ar mușca din suflet.

ssst! taci! nu mai cânta... e doar un vis/ iar ți-am uitat umbrită
umbra
lângă zid
și-n mine simt o 
apăsare...
ssssst...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...