luni, 26 martie 2012

ne-atinge noaptea...

aşa, ţine-te bine,
nu-mi pierde umbra.

***
venele mele umblau agale
lăsând amprente umede pe lobul urechii
mă aprindeam pe dedesubt până ce dam în clocot
pumnii mă aruncau în ricoşeu forţat spre adâncimile terestre
şi desenam linii --------linii subţiri /străvezii/ curbate/ cutremurate de
TĂCERE.
......
......
TĂCERE.
ne-atinge noaptea cu
argintul viu ce îşi caută locul
printre vise pielea mea se înmoaie
se afânează ca un descântec
îmi cresc întunericuri cu rădăcinile înfipte-n maluri
cu nările scobite
brăzdate-n tainice cuvinte.
.............
........sss..
degetul meu peste degetele tale
......t......
............t.
un veac îți cer
un singur veac
să îl îngrop în singurătate
bat crucile de lemn:
-pe-aici...nu se trece!
pe-aici (nu) se mai trece!
îngerii mei cântă. amestecă frânghii.
coboară ritmic/ sacadat/
biserica e goală.
sfinţii de aur se dezlipesc
adorm mirosuri de tămâie
în vitralii doar serafimii cu
umbrele-ncrustate-n tâmple
... se plimbă tușind ușor

peste a mea tăcere.

Niciun comentariu:

doi dinţi din faţă

doi dinţi din faţă trecem printre linii ascuțite în semne literare trecem peste un pământ de fluturi congelați tropăim cerându-ne dreptu...