vineri, 9 martie 2012

copacii mei îmbrățișează umbre

http://www.trilulilu.ro/muzica-traditionala/micul-print-poveste-audio
și cum îți spuneam aseară când
se scuturau peste chiparoși norii
El îmi mângâia coronițele zimțate
ba îmi șoptea ceva atât de discret
încât nu am înțeles
niciodată
îmi sculpata cu buzele ușor aburite
forme baroce pietroase dantelate ca
o atingere de stele încerca să îmi aducă
cerul
de dincolo
de cele șapte lumi

eu stam ascunsă în rugăciuni
genunchii începeau să mi se ofilească
împrejur
tristețea sclipea cu diademe în
icoane sfinții se petreceau într-un dialog continuu
îngerii de granit îmi poposeau cu picături de astre în fereastră

sunt un fel de basm
al nimănui
copacii mei îmbrățișează umbre
se trag din ghearele pustiului oprindu-mi timpul
sugrumat
îi suge seva
îndesându-mi enigme în vene
înfig ramuri verzi în trupul meu uscat
și-n rădăcină trandafiri
făcându-mi numele un trunchi
umplut cu scorburi
fac multe locuri păsărilor
să mă locuiască

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...