duminică, 22 aprilie 2012

un alt trecut în cartea vieții

sunt zile sau poate și nopți când
îmi amintesc de forma
buzelor tale crestate
în raze de lumină și
strigi numele meu
neîncetat descântec
nu se va coace

sub talpa mea de neumblat
voi cerne mii de
stele peste lume
ajunsă cu un pas de șoapte
înaintea orbului ce împărțea vederea
în forme colorate la capătul acestor
ceruri am să plantez sămânța unui cedru
în plama ta adânc înpământată

chip încondeiat cu vârful degetelor
imaculate o să îmi ștergi pieirea și
o să-mi scrii un alt trecut în
cartea vieților mele
cu formele rotunde ca
sandalele de cristal
în urme dezlegate
să poată la marginea de eden
să-l... mai încalțe

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...