duminică, 30 octombrie 2016

mesaj din închisoare




,,când mi-ai vorbit de el nu
am știut că e chiar un înger răzvrătit și-am
început să-i țes o pânză cu andrele de păienjeniță,,
  1.                         mesaj din închisoare:
  „eterică ființă, mai taie-mi  zăpezile din trupul serii
  sau  deschide-mi multe pagini temerare
de legendă cu băștinași războinici gorgone împletite în păcat
și lasă-te purtat de aburi fățarnici chiar de trădările
asprite cu trupul gol și cupe de cristal în palme
dar vom sorbi din mine cu dinții de metal,,

(nu mai fug )curând o să mă termine totul
și am să-ți cresc zeițe de mărgean să îți cânte
tristețile las paranteza sufletului
neîncheiată și mă îmbrac
în manuscrise de granit

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...