duminică, 14 octombrie 2012

în alte ţinuturi



vai în alte ţinuturi voi merge
în alte ţinuturi voi bate
cu aripa ruptă în alt paradis
mă voi scufunda
nedemn de al meu nume
nestins de al meu gând
neîngropat de a mea moarte
cruce în aer îmi vor sculpta
muşcând din buza muntelui
mă vor osândi
mă vor izgoni pentru a mea piele
pierdută lilith sabia milei îşi va flutura
pe deasupra capetelor aplecate
zdrobind creştetul
oraşului de plumb
pâraiele de foc
mă vor plânge
/suspin adânc/
înlăuntrul pieptului războinic
sugrumat şi ei
îşi vor vedea liniştiţi de pomeni
în lumânări mă vor arde
colaci vor rupe deasupra gropii
şi mă vor împărţi săracilor
cu gurile crăpate
firimitură cu firimitură
vom turba în zările amărui
stropite cu sânge

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...