vineri, 13 septembrie 2013

întru o ,,a doua lilith,,

înălţa-se-vor oasele mele
mai adânc decăt umbra
mai albit decât cerul le-
am spus unor dumnezei
amputaţi din trupul zeului fecund o
să mă inunde zările arămii şi eu
am să le trăiesc într-o nesăbuită
grabă vieţile
pe rând
una
alta
altele într-o aglomeraţie
aproape urbană vor
tropăi pe spatele
însîngerat
trupul meu
pe tipsia unui alt rege nebun
voi şi aşeza: ia omule cu beregata sfârtecată acesta
este trupul meu acesta
este trup din colţii trupului meu cu
ghearele de argint
pe obraji
îngerii albaşti
voi mângâia
ajutându-mi creierul
să nu explodeze întru
a renaşte ca o nouă lilith diafană cu
sabia în semn de aripă
fluturând

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...