miercuri, 4 ianuarie 2012

timpul nu are cum să doarmă

stai liniștit
timpul nu are cum să doarmă
ia nădușit o ureche și se apleacă peste
turla abisală sfidând cu ochii lui tulburi norii
ne joacă durerea în călcâi
uneori iau forma inimii tale care
îmi crește mirările din adânc

stai liniștit o să ai destul timp
peste umerii de piatră ca
să mă poți iubi cum te-am iubit eu
prin gulerul de cârpă străbat asfaltul
și mă prefac în femeia de mătase care
nu mai cântă niciodată prin cheița ruptă
fug jucăriile stricate
dar uite a rămas doar Elly șoferul de tir
fără de brațul stăng
zici că sunt mai grațioasă mai împlinită și
au început să cadă brusc îngeri peste cerul meu de hârtie creponată
ca o ninsoare uscată și umbroasă

clovnul îi face cu mâna Lui Dumnezeu
laSă-i să treacă orașul le plânge la picioare
și chiar treceam timizi ca niște ghemotoace prin noi se imprimau
ploile de curcubeu

ne clătinam de atâta lumină albă cerească
încadrându-ne buzele într-un unghi perfect
cusut cu sforile de plumb izvorâte de la tine din coastă

topeșTe-ne Doamne curcubeul sub ochiul stâng și
plouă flăcări de argint sub fereastră

și se facea
zi
și se făcea
noapte
și se făcea...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...