joi, 26 ianuarie 2012

de mine amintind

sunt femeie. am gânduri albastre
cu care pot leagă nourii.
mâna dreaptă mi-o cutremur peste clape iluzorii .
mă știi. ţi-am amintit de mine când
am sorbit împreună zorii din cupa nopților
cu nuanţe vișinii
ne şi rostogoleam
în strânsoarea
sufletelor adormite
alunecam pe sub oraşe cenuşii
părtași ai unor taine de neclintit într-o ploaie
caldă a valurilor păgâne ne zbăteam trupurile amorțite
scuturând din gene peștii cu gurile de sticlă.
puteam înnebuni în ierburi dezrobind sclavii
din legătoarea însângerată a funiilor
ruginite într-un mănunchi de oase
și eu
și tu
veșnic rătăcitori prin praful putrezit al gândurilor
când s-or retrag apele am să evadez şi o să
te caut  unindu-mi aripa de sufletul neîntregit

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...