miercuri, 20 februarie 2013

stare de saturație




exact ca într-o vrajă
din poză se întrezărea
ziua de marți zi
de năpastă îmi ziceai
cu niște mâini uriașe
trăgeai podul spre celălalt mal
n-aveam nimic
mergeam
așa pe margine și
fluieram
un domn mi-a dăruit pastilele lui(făcuse de curând un preinfarct)
și nu i-ar mai fi fost necesare
pentru încă o întoarcere
cu fața spre marginea gropii
-era o zi însemnată
în calendar- cum am și spus
să fi vrut și nu o puteai uita
doar strigătul m-a făcut
să tresar prin somnul de plumb oarecum vinovată
femeie!!! iată inima ta!
și inima mea se zvârcolea în țărână
arzând împrejurul ei totul
dar nu voia să mă ucidă

femeie iată trupul tău
striga glasul pe care pentru o fracțiune de secundă
mi s-a părut
că l-aș mai putea recunoaște dar
trupul îmi zăcea inert
ascuns între coaste
îndrăznea cu un simplu semn
să îmi înflorească în zori
livezile de pruni în care
de la o vreme se sinucideau fluturi
cu boturile pline de sânge
și de atunci ne smulgem de-a adevăratelea
inimile din balta înnegrită
ca la un concert cu rolling stones
aprindem brichete
murmurăm ceva imperceptibil
lăsând toate cuvintele la soare
a plouat îmi zici tu impasibil
a plouat doamne îmi zic a doua oară
și trupul meu
pe care uite acuma chiar mi-l recunosc
s-a umplut iarăși de fluturi
de fluturi
de fluturi
cred că măcar acum
o să  le fie de ajuns

Niciun comentariu:

Sfâșietoare nepotrivire

prin tine treceam inconfundabilă stare de bine când se numără anii sorții şi stam cu palmele încrucișate înapoia ușilor...