vineri, 15 noiembrie 2013

domnind haotic peste un regat

ca o pisică împletită din sârmă
carapacea ţepoasă mă strânge
şi florile de canna mă deschid
dizolvată în adânc ating cu buzele
crăpate aerul sărat ce mă transformă
în cenuşă pe deasupra oraşului
îmi plimb morţile albastre
luminile din vechiul far
se sting arbitrar refractar
felie din felie
se stinge întreg oraşul
ftizic până la scuipat

încerc să mă lipesc senzual
de a mea umbră
trezindu-mi nepotolitele dorinţi
,,voi fi sacrificată,, îmi zic
simţindu-mi umerii dislocaţi
,,voi fi sanctificată,,
îmi zic simţind religiile peste mine
-ameţitoare mâini febrile-
domnind haotic peste
un regat de jucării

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...