duminică, 11 august 2013

preDestinații

stăteam îngenunchiați
tuna și fulgera
bătrânul de zahăr
înfige toporul în prag:
ca să nu se prăbușească cerul ne spune el
și ne îngrămădeam unii în alții
,,doamne ai milă de mâinile noastre
până pe malul celălalt,,
era drumul prea lung
prietenii mei țipă și
cântă împing către apă
cred ei că e o glumă
faptele lor
cutremură ochiul trezit
trupul copilului plutește
plutește cu ochii umflați
cu gura secată cu pieptul de sârmă
,,mama, vreau un strop de apă,,
,,nu-i da, dumneZeii mă-ti, strigă bărbatul cu plămânul stricat, știi că îmi udă noapte tot patul,,
gura copilului arde
e ca o explozie a soarelui în părul lui s-a încurcat toată zarea și picioarele broaștelor
țestoase apasă. ,,seara asta nu o va uita nimeni seara
asta, ne explica fetița de hârtie,
nimeni nu o va mai uita......................................................................................
Niciodată și toate celelalte crime
se bălăcăreau
în balta de sânge
astupându-ne
ochii încercau să ne amuțească
să ne...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...