miercuri, 7 august 2013

îmi înfloresc iar trandafirii



îmi înfloresc iar trandafirii
cu nesfârșita catifea, la poartă,
adu-mi și clipele uitate-n legea firii,
sau lacrima sculptată-n piatră.
îmi înflorește nufărul în gânduri,
cu floarea plină de păcat,
iubirea mea se-mpleticește
printre rânduri,
cu sufletul curmat.
îmi înflorește crinul de zăpadă,
pe trupul-mi ce a desfrunzit,
privesc la ochii ce- au rămas lipiți
de geamuri,
la umărul ce printre nori
ţi-a-nflorit...
și-ţi înflorește, iară, primăvara,
prin ochii mei,
doar ție îți închin iubirea,
ce curge, azi, văpăi printre
-văpăi...
P.S.: scriu cum vreau, ce vreau şi când vreau sunt poet :))))) ...independent. mă simt liber și nu dau nimănui socoteală :))

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...