vineri, 23 august 2013

carpe diem!!

văd totul foarte limpede
aici deasupra ierburilor cosite
pașii mei fragezi se umplu de timp
de sevă și de întunericul fântânii din adânc
aud cum răsar stele din rădăcini
gudurându-se de obrazul  palid
al lunii pașii mei liberi vot trece
fără de lanțuri vor alerga prin
pădurea fermecată în curând su
punându-se morții voi şi a
prinde jalbele-n proțap
apoi am să ard în cuvinte miile de cioburi
turle de biserici cu degetele înaripate voi atinge
capetele cavalerilor se
vor dezveli de coifuri
cetățile și maluri de lut
desferecate vor fremăta
aducându-ne pe mese
grămezile de linişte
albastră : Carpe diem, suflete! îmi strig
de aici din desprinderea de oase

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...