duminică, 13 mai 2012

chemări de suflet

fluturi metalici îmi
împletesc diademele stelare
în mijlocul eternului
sulițe se frâng
zornăit de alămuri îmi
încorsetează pleoapa în
zbateri mute înalță
imnuri suave inimă a mea de cedru
reclădită bucată cu bucată
în fioruri de plumb
auzi-mă-vei doamne
când mi se vor
desfrunzi la poartă
nopțile astrale în
scrâșnet de mormânt
vei ninge-n catedrale somptuos
cu pâlpâit de candele-n
vitralii o să-mi pictezi smârcuri mâlite
de lumini și
poate
îngerii ți-or plânge
cu lacrimi de ghips
trandafirul din deget
o să-mi împietrească
petală cu petală
vor fulgui amețitor luceferi galbeni
peste visuri
să îți strig...chemări
de suflet

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...