luni, 25 iulie 2011

mi-a crescut o mască de fluture



grafica realizată de Liviu Smântânică
știu un loc aflat dincolo de
pleoapele de marmură
aici mă dezbrac de trup
și mă scufund în ape tulburi de oglinzi
mi-a crescut o mască de fluture
am antene străvezii
te pot detecta
de la adânci depărtări
aud bătăile înfundate
în coșul pieptului de lemn
un oarecine sculptează cu mișcări grăbite
mult așteptatul templu gothic
are intrări secrete fără ieșiri
să zaci ascuns pe tăblia trupului meu
cale de o veșnicie din răsărit  până-n  apus
în străfundul mărilor zbuciumate
sărutul aspru lasă urme
dar beau din apă
asfințită să te sting



Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...