marți, 18 decembrie 2012

gând nocturn

s-au încâmpenit pădurile a jale
fluturi cu bocanci ţintuiţi
mă împung în coaste fără
să mă recunoască
e rostul
să simt gustul
gândului rânced
aceiaşi ochi de melc
ne despart plecările
zidindu-ne în maluri
prin frigul nopţii nu îmi
mai găsesc o mână şi
inima-mi coboară
fantomatic
poate că te-aş plânge
omule de nisip ca
o bocitoare de profesie
dacă n-aş avea pietre
în ochiul stâng
aş îndrăzni să te privesc
dar primeşte-mă aşa cum sunt
o adiere vie cu aripi de zapadă
cusute-n tălpile de ceaţă

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai o pagina foarte tare! Se vede ca te ocupi si te straduiesti sa fi in top. Am si eu un site de anunturi gratuite http://taman.ro/ si ma straduiesc sa fiu si eu in top, dar nu voi reusi sa te egalez.
Felicitari!

Anonim spunea...

Ai o pagina foarte tare! Se vede ca te ocupi si te straduiesti sa fi in top. Am si eu un site de anunturi gratuite http://taman.ro/ si ma straduiesc sa fiu si eu in top, dar nu voi reusi sa te egalez.
Felicitari!

Anonim spunea...

Cele mai frumoase randuri citite

My website ... anunturi

ermetică

suntem închiși în cercuri de foc tăcerile noastre se întretaie în cuțite de cuvinte aruncate pe asfalt încă nu s-a împlinit sorocul Doa...