joi, 13 decembrie 2012

în ţipăt de pasăre surdă

în ţipăt de pasăre surdă


înstelare de o clipă
tu viaţă cu flori de nufăr putrezit
în plete alergare de o secundă
mă aburci peste umerii albastrului
într-o eliberare fără de cuvânt
şi mă stingi în ţipăt de pasăre surdă
pe deasupra amintirilor pustii
doar ochiul de vultur îmi poate cuprinde
palmele uscate
gura stafidită în
trecere peste
un invizibil mormânt
răsădesc flori albe de noapte
cu petale de vise cenuşii
şi uite
uită-te bine vietate plumburie
cum mă acoperă clipa-
secundă de metal
în această alergare
cu genunchii
la gură.
.................................................
adormire pe sub munţi,
răscolire cu gheare arcuite
în ale cui adâncuri-
măruntaie mă scufunzi?

Niciun comentariu:

Sfâșietoare nepotrivire

prin tine treceam inconfundabilă stare de bine când se numără anii sorții şi stam cu palmele încrucișate înapoia ușilor...