marți, 11 februarie 2014

regăsindu-mă în unde/firul nopții mă pătrunde






                                                     foto: Anca Oprescu

spaime de tăceri
-visu-mi de demult-
înflorit de raze
-coasta mea de lut-
văl de amintire
-straiul meu de nea-
aprinzând luceferi
-peste gura ta-
norul meu de sânge
-pulbere apoasă-
spulberând albastru-n
talpa-ți mătăsoasă
oglindiri de trupuri
-zumzet de cristaluri-
adunând în cuiburi
-gânduri fără maluri-
*
!suflet, șubrezit-ai
-pustiind cărări-
te adună-n unde
-triste călimări-
***

2 comentarii:

Baciu Gavrila Ioan spunea...

Hi!!Felicitarii,,mult succes,,te invita sa urmaresti si blogurile mele,,.Multa bafta,,.

Dorina Neculce spunea...

multumesc! o sa urmaresc. succes si bucurii!

nevralgii

ființa mea nu mă mai strigă însetată a obosit inima nu i se mai deschide i se zărește numai ceasul şi eu stau în genunchi așteptând să ...