sâmbătă, 10 mai 2014

dialogul umbrelor criptate



le vorbeam despre o fostă iubire
netratată greieri stelari
îmi tremurau în coaste
cereau drepturi
egale chiar nemurire
peregrinând absurdul
prin izvoare
glasuri de ciuturi
sfârtecau ochii de lup
și toate se amestecau intrau
pe sub piele îngeri de fier
ortodocși căutându-și singura lor aripă de soare
o treceau de la fiecare la fiecare
era iară lumină și amintirea ta
atât de proaspătă trecându-mă râul
vorbindu-mi de legăturile
de la începutul urmelor de inimă
n-aveam ce face
le vorbeam simplu
într-o arameică
sanscrită ebraică
abia mai respiram
pentru că le vorbeam
despre o fostă iubire
care ar fi putut
opri șuvoiul de sânge
care ar fi putut
scălda trupul
în valuri de ninsoare

https://www.youtube.com/watch?v=AcnvA1Z25Bk
                                    

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...