miercuri, 21 septembrie 2016

,,Micul Print,,-poezie pentru copii




Sunt Micul Prinț de lume îndrăgit
Știu, filozofic a întreba,
despre orice este neprețuit,
Despre viață, despre natură, despre flori,
Despre o mie de culori.
Odată, pe o altă Planetă, am poposit
Și cu o floare firavă m-am împrietenit.

Știu ce e uimirea -e Culoarea albastră.
Am o gradină, am și-o fereastră.

Am îmblânzit o vulpe
Ce simplu mi-a vorbit.
Am cunoscut un om
Care prea mult m-a prețuit.

Mai am si o carte
E foarte subțire,
În care nu-ncape
Decât o iubire.

-Pot să-mi iau locul
Lângă tine, mă întreabă ea?
- Da, i-am răspuns Planetei,
Doar esti prietena mea.

Niciun comentariu:

dincolo de umbră

desfac lanțul de după gâtul nopții mă aplec asupra aceluiași ecran-gigant luându-mă de mână cu toate umbrele mele da...