miercuri, 14 ianuarie 2015

zădarnic

mă ascund printre valurile
negre ale râului
uitat
în copilărie
merg pe
aceiaşi cărare
cu munţii

vrei să mă asculţi?

,,fata asta
de atunci de
demult,,: cântă strigă spală citeşte scrie plânge
se destramă ca un fuior
din care trag mâini
necunoscute


varianta 2

 zadarnic

mă ascund
alăturea cu cerul
în râul din care am evadat
sclipirilor de oase.

închipuiri
îmi tulbură vederea..

vrei să asculți?

,,fata asta cu ochii adânc
săpați în mare, fata asta
uitată de demult cântă,
strigă, spală, scrie, citește,
plânge cu lacrimi de noapte și
se destramă
ca un fuior
din care trag
mâini
necunoscute,,.

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...