joi, 31 august 2017

Am vrut să-ți număr coastele din trup



Să văd de n-ai cu una-n plus,
Dar tu te-ai dus
În sânge de Apus,
Și încă mai aștept pe ochi
Acel sărut adevărat,
Te-ntreb de te-am pierdut și
Mă înfiori (ne)vinovat/
Ca un răvaș ucis/
În nemilosul gând ascuns/
În vis...

Am vrut să te întorci din Rai,
Din trista amintire pe
Chip cu florile de mai
Culese din povestea închipuită
De Iubire.
(Dar m-ai închis sau
Poate m-ai ucis, în prag
De Paradis)
Și-atâtea nopți te-am așteptat
(Fantomă pietruită în păcat)
Tu n-ai venit, doar
m-ai strigat și
m-ai stârnit,
când pasul meu
a adormit,
Prin stropi de lacrimi
M-ai cutremurat,
Te mai întreb şi azi, și-alaltăieri
Te-am întrebat : De ce-ai strigat?
Și mi-ai bătut cu aripa în sânge
Să-nceapă stelele a plânge.
Ai spus că ochi-mi negri te-au chemat,
Dar eu doar sufletul ți-am adăpat
Cu un surâs pierdut,
(Cu)tremurat...

Niciun comentariu:

miracol

copiii cerului vor moșteni pământul murdari cu mâinile înmănușate în stele vor paște oile păstorului cosind prin umbrele înserării se vo...