luni, 7 noiembrie 2011

Cântec etern

Poate-ar fi bine să mă cauți,

Căci într-o zi, nu voi mai fi,
Mi-oi dezbrăca, așa, ca pe o haină trupul,
Și prin văzduh, doar sufletu-mi va hoinări.

Atunci vei vrea să-mi fii tu carnea cea uitată,
Și sângele ce îmi curgea prin vene-odată.
Și-ai vrea să-ți fiu- o pasăre a sufletului, viorie,
Să îți pictez răceala ce-ți umbrește chipul,
Să colorez doar pentru tine zarea, purpurie,
Să-ți cânt ETERN, până se-nchide timpul.

Din zi în zi, și sufletu-mi hoinar s-o ofili,

Poate-ar fi bine să mă cauți,
Căci într-o zi, nu voi mai fi...

2 comentarii:

Thoma Driza spunea...

Versuri brilante!O conceptie moderna artistica.Poezie foarte emotionanta!

Anonim spunea...

mă bucur de fiecare dată când vă regăsesc aici domnule Driza, cu respect si drag dorina n.

doi dinţi din faţă

doi dinţi din faţă trecem printre linii ascuțite în semne literare trecem peste un pământ de fluturi congelați tropăim cerându-ne dreptu...